חולצות של ליאו מסי

לאו מסי – סקירה היסטורית של החולצות האייקוניות

לאו מסי ליווה את עולם הכדורגל עם חולצות שהפכו לאיקונות תרבות: מהשנים בברצלונה דרך נבחרת ארגנטינה ועד פריז סן־ז’רמן ואינטר מיאמי. לאורך הקריירה הוא לבש את המספרים 30, 19 ו־10, והחולצות שלו מבוקשות הן בגרסאות רטרו, הן בגרסאות ילדים והן כחליפות משחק מלאות. עבור חובבי אספנות ותוכן, הדגמים השונים מספרים את סיפור ההתפתחות של הכוכב: מעידן ברצלונה והמיתוג עם UNICEF, דרך פריצת דרך עיצובית בפריז, ועד לפלטת הוורוד המזוהה של אינטר מיאמי.

ברצלונה – קלאסיקה נצחית וניסויים נועזים

דגם הבית של עונת 2008/09 חזר לעיצוב “חצי־חצי” כחול/אדום עם ספונסר UNICEF ונחרת בזיכרון כאחת החולצות האהובות של עידן מסי והטרבל. שנים אחר כך, עונת 2015/16 סימנה שבירת מסורת: פסי הופס אופקיים הוחלפו בפעם הראשונה במקום הפסים האנכיים – צעד שעורר שיח אוהדים עולמי על נאמנות למסורת מול חדשנות. עבור חנות חולצות כדורגל, שני הדגמים האלה מייצרים ביקוש גבוה במיוחד בקטגוריות רפליקה, אותנטיק ורטרו.

נבחרת ארגנטינה – תכלת/לבן והכוכב השלישי

חולצות הנבחרת שמסי לבש שומרות על הסימן המסחרי של פסים תכלת־לבן, אך קיבלו נגיעות מודרניות רבות במונדיאל 2022: תבניות בד מוטבעות, לוגו אדידס מעודכן ושילובי גימור דקים. לאחר הזכייה, סמל הנבחרת קיבל שלוש כוכבים וחולצת “אלופת עולם” הפכה לפריט חובה – רבות מהן אזלו במהירות בחנויות. שילוב מסורתי עם נגיעות עדכניות יוצר חולצה אהובה לצרכני ילדים, נשים וגברים כאחד.

PSG ואינטר מיאמי – שיתופי פעולה ומותג הוורוד

ב־PSG שבר מסי שגרה עיצובית כשהחזיר את המספר 30 ולבש חולצת בית שנשאה את סמל ה־Jumpman של Jordan Brand – הפעם הראשונה שהמותג הופיע על חולצת הבית של המועדון. המעבר ל־אינטר מיאמי ביסס זהות צבעונית ובולטת: קיט “La Noche” בשחור עם טקסטורת גלים ורודים, ולצידו קיט הבית “2getherness” ב־Easy Pink עם דוגמת M עדינה בבד וסלוגן המועדון “Freedom to Dream / Libertad Para Soñar”. החולצות הללו הפכו לסמל של תקופת ה־MLS של מסי ומובילות מכירות בכל גרסאות המידות, כולל ילדים.