חולצות של פריז סאנט ג׳רמין

מורשת Hechter – הפס האדום המרכזי וצבעי המועדון

העיצוב האיקוני של פריז סן-ז׳רמן נולד בעונת 1973/74 בהשראת המעצב והנשיא דאז דניאל הקטר: בסיס כחול כהה עם פס אדום עבה במרכז המוקף בפסי לבן דקים – ה-Hechter Stripe. המוטיב חזר שוב בשנים האחרונות, כולל חגיגות 50 שנה בעונת 2020/21 עם פרשנות נאמנה לקלאסיקה, וכן חזר ב-2024/25 בגישה עכשווית המדגישה את הפס בצורה “מברשתית”. עבור אוהדים ואספנים של חולצות כדורגל – כולל דגמי רטרו, גרסאות לילדים וחליפות מלאות – זהו הקוד החזותי שמגדיר את PSG כבר עשרות שנים.

נייקי ו-PSG – שותפות ארוכת טווח ועולם תוכן של אופנה

נייקי מלבישה את PSG מאז 1989, והאריכה את ההסכם עד 2032 – אחד החוזים הגדולים והמשמעותיים באירופה. מעבר לקיטים על הדשא, השותפות בנתה סביב המועדון אקו-סיסטם של אופנה וסטריט-וור, חיברה את זהות המותג של פאריז עם עיצוב ספורט פרימיום, והפכה את חולצת הבית לסמל תרבותי שמדבר גם מחוץ למגרש.

שיתוף-הפעולה עם Jordan Brand – מהבמה האירופית ועד חולצת הבית

ב-2018 הושקה קולקציית PSG × Jordan עם הופעת Jumpman על מדים רשמיים באירופה – מהלך חלוצי שחיבר כדורסל, אופנה וכדורגל. בהמשך, בעונת 2021/22, הופיע ה-Jumpman לראשונה גם על חולצת הבית, עם פרשנות טקסטורלית לפס המרכזי. מאז נוצר רצף שלישי/רביעי עונתיים וקפסולות לייף-סטייל שממשיכות לדחוף קדימה את תרבות החולצות של המועדון.

ספונסרים חזיתיים איקוניים

לצד העיצוב, גם הלוגואים בחזית תרמו לזהות: RTL בשנות ה-80, Opel ו-Thomson בעידן ה-90-2000, Fly Emirates (2006–2019), Accor Live Limitless (2019–2022) וכיום Qatar Airways (מה-2022, והוארך בשנים האחרונות). הרצף הזה ממחיש כיצד PSG משלב בין מורשת עיצובית למסחור חכם – בלי לוותר על ה-Hechter שהופך כל חולצה של PSG למיידית לזיהוי.